• Certificări ISO
Unify OpenScape Business

Unify OpenScape Business

Detalii tehnice

OpenScape Business este o soluție completă, modernă și de viitor de Unified Communication & Collaboration, special adaptată cerințelor întreprinderilor mici și mijlocii, cu una sau mai multe locații.

Arhitectura lui OpenScape Business permite utilizarea independentă a infrastructurii de telefonie existente, indiferent dacă aceasta este clasică, IP sau DECT. De la o soluție de telefonie la un set bogat de caracteristici de Unified Communication (UC), OpenScape Business oferă soluția corectă pentru companii cu până la 500 de abonați sau 1000 de abonați într-o singură rețea.

Diferite modele de OpenScape Business sunt disponibile pentru diferite dimensiuni de infrastructură existente (X3/X5/X8). Alternativ, OpenScape Business poate fi instalat pe un server standard (softswitch) și, de asemenea, în medii virtualizate.

Unified Communication & Collaboration

Unified Communication (UC) este o tehnologie de îmbunătățire a comunicării în cadrul companiilor, ce integrează diverse medii de comunicare într-o singură aplicație standardizată. OpenScape Business simplifică procesele de afaceri în companii, de exemplu printr-un management de prezență permanentă, cu redirecționare automată a apelurilor către telefonul mobil, atunci când nu sunteți la birou. Iar furnizarea de conferințe audio, mesageria vocală personală (voice mail), căsuța personală de fax, Instant Messaging (IM), utilizarea telefonului mobil ca o extensie a sistemului de telefonie, Contact Center, video și colaborarea online sunt, de asemenea, combinate în această soluție standardizată. Comunicațiile Unificate (UC) optimizează procesele de afaceri, timpul de lucru este redus, angajații sunt mai multumiți și, astfel, companiile devin mai profitabile.

Soluții de mobilitate

Lumea de afaceri împreună cu procesele de lucru din companii și angajații lor s-au schimbat fundamental. În afară de a fi în fața calculatorului de la birou, angajații sunt de multe ori pe drum, de unde trebuie să aibă acces la comunicații. OpenScape Business oferă opțiuni flexibile de mobilitate, adecvate pentru comunicații mobile în toate site-urile. Acestea includ, de exemplu, de la integrarea de smartphone-uri si tablet PC-uri și utilizarea telefoanelor fără fir/DECT și a telefoanelor WLAN până la integrarea completă a angajaților ce lucrează de acasă, cu acces continuu la sistemul d-voastră de comunicații.

Caracteristici

OpenScape Business combină cele mai bune facilități din sistemele telefonice HiPath 3000 și OpenScape Office într-o arhitectură unificată bazată pe tehnologiile moderne și inovatoare de comunicare.

  • Soluție de UC (comunicații unificate) pentru întreprinderile mici și mijlocii;
  • Servicii integrate de voce;
  • Management de prezență (starea de prezență);
  • Conferință audio de tip Drag and Drop;
  • Visual Voicemail;
  • Instant Messaging (IM);
  • Mobilitate;
  • Conexiune la baza de date pentru agenda telefonică - personală sau de companie;
  • Suport fax;
  • Integrarea în procesele de afaceri;
  • Contact Center - voce, fax, mail;
  • Integrarea cu OpenScape Web Collaboration;
  • Suport pentru mai multe site-uri (networking).

Unified Communications - Comunicații Unificate

OpenScape Business vă oferă două variante de comunicații unificate, în funcție de necesitățile companiei:

UC Smart SW este complet integrat în OpenScape Business SW, rulând pe placa de bază a OpenScape Business X3/X5 și X8. Acesta oferă:

  • Prezența, inclusiv anunțuri diferențiate în funcție de status (la masă, în vacanță...);
  • Favorites List, ce include starea de apel;
  • VoiceMail cu control vizual;
  • Conferințe ad-hoc;
  • Directory Access;
  • Chat;
  • Reminder;

Soluția UC Smart oferă doi clienți pentru UC:

  • myPortal Smart (de pe desktop PC);
  • myPortal pentru mobil (pentru smartphone-uri și tabletă).

UC Suite cuprinde suita completă de facilități OpenScape Business UC. Soluția UC Suite oferă mai multe tipuri de clienți pentru Unified Communications:

  • myPortal pentru Desktop;
  • myPortal pentru Outlook - ca add-on pentru Microsoft Outlook;
  • myPortal pentru mobil - pentru dispozitive mobile precum smartphone-uri sau tablet PC-uri;
  • myAttendant.

Contact Center-ul multicanal oferă două aplicații de client:

  • aplicatia myAgent, în calitate de agent sau supervizor/manager;
  • aplicatia myReports, în calitate de client pentru crearea de rapoarte.

Opțiuni de mobilitate pentru angajați mobili

OpenScape Mobility Business oferă caracteristici diverse, cum ar fi:

  • integrarea telefonului smart și a tabletei PC în soluția de UC;
  • One Number Service, indiferent de locație și dispozitivul folosit;
  • suport telefonie modul dual (UMTS/WLAN);
  • Mobile Logon;
  • functie Callme;
  • suport VPN.

OpenScape Business - Clienți UC

myPortal Smart este client desktop pentru soluția UC Smart. myPortal Smart este disponibil pentru Apple Mac OS și Windows.

myPortal pentru Desktop prezintă suita completă de caracteristici OpenScape Business UC într-o singură fereastră.

myPortal pentru Outlook

  • toate funcționalitățile în myPortal Desktop, disponibil ca o bară de instrumente în MS Outlook;
  • permite utilizatorilor să acceseze toate comunicările lor - voce, conferințe, mesagerie vocală, fax, IM, e-mail, contacte - direct din MS Outlook;
  • utilizatorii pot face clic pentru a apela orice număr din orice aplicație Microsoft Office (Word, Excel).

myPortal pentru Mobile/Tablet

  • oferă caracteristici OpenScape Business UC prin web de pe telefon/tabletă;
  • independent de locația curentă;
  • gestionează și arată starea de prezență a colegilor, controlul și conectarea la extensia d-voastră de la birou și acces la directoare (agendă telefonică, favorite, mesagerie vocală și jurnal apeluri);
  • puteți selecta modalitatea de apelare preferată, pentru a beneficia de tarifele optime.

myPortal pentru OpenStage

  • OpenScape Business UC oferă facilități de prezență și mesagerie vocală vizibile pe telefoanele OpenStage 60/80;
  • modificarea ușoară a statusului prezenței;
  • vizualizarea, interogarea și controlul căsuței personale de voice mail.

myAttendant

  • aplicație ce permite vizualizarea statusului de prezență utilizat de către administratori, dispeceri sau secretare;
  • prezintă o vedere unică, consolidată a tuturor utilizatorilor companiei și statusul prezenței lor, făcând ușor transferul apelurilor către angajați, atunci când aceștia sunt disponibili.

OpenStage Gate View

  • OpenStage Gate View este o soluție ușor de utilizat, care oferă acces la sistemul de supraveghere video în timp real pentru a observa, controla și permite accesul de pe telefonul OpenStage 60/80, PC sau telefonul inteligent;
  • OpenStage GateView suportă programarea înregistrarii unui flux video și de salvare a înregistrărilor pe un echipament în rețea.