• Certificări ISO
Aplicație de monitorizare convorbiri telefonice

Aplicație de monitorizare convorbiri telefonice

Aplicatia de contorizare si monitorizare convorbiri telefonice permite preluarea apelurile gestionate de orice sistem de telefonie. Apelurile se vor salva in baza de date, fisiere sau se pot trimite prin LAN catre aplicatia de monitorizare.

Utilizatorii aplicatiei isi pot realiza propriile rapoarte pentru orice tip de date primare sau procesate (analiza, monitorizare, captura date, import de facturi) folosind aceasta aplicatie. Se pot construi rapoarte la cerere pentru datele procesate de monitorizare incoming si outgoing precum si pentru datele procesate prin analiza. Prin selectia anumitor campuri care intra în alcatuirea unui raport, se realizeaza si grupari ale informatiilor din baza de date, rezultand rapoarte sintetice. La rularea raportului, se pot pune filtre suplimentare pentru a evidentia doar esantioanele dorite din informatiile procesate.

Optional, exista si posibilitatea serviciului de mentenanta care include suport e-mail si telefonic, acces la sabloanele de import (valabil atat pentru sabloanele necesare importului datelor de la centrala, cat si pentru cele necesare importului datelor de la operatorii de telefonie) și acces la ultimele update-uri.

Prin implementarea unei solutii complete pentru managementul si reducerea costurilor de telefonie, managerii pot controla costurile, le pot vizualiza transparent pe centre de cost/profit, pe locatii si chiar pe fiecare angajat in parte. Limitarea exceselor angajatilor in ceea ce priveste costurile de telefonie ale unei companii, prin setarea unor alerte, alarme online si rapoarte lunare offline specifice, poate genera economii anuale semnificative.